Dienstag, 5. Oktober 2010

Sie sollten aber einen Termin haben aneb Jak otevřít konto ve městě bank

Je několik věcí, které mě vždycky překvapí, když do Německa přijedu.
Za prvé je to neuvěřitelné množství úžasných, voňavých, lákavých pekáren.
Za druhé je to množství neněmeckých Němců a zahalených žen. Prostě vždycky za tu dobu, co v Německu nejsem, zapomenu, že jich je tu opravdu TOLIK.
A za třetí je to problematičnost otevírání bankovních kont. V Čechách přijdete do banky, řeknete, že chcete otevřít konto, oni řeknou ano, otevřeme ho. V Německu přijdete do banky, řeknete, že chcete otevřít konto a oni řeknou: A máte termín? A bez termínu ani kuře nehrabe. Takže mě posílali z jedné pobočky do druhé, protože jsem to konto vážně potřebovala. A protože oni viděli, že konto vážně potřebuju a že bych vážně mohla odejít ke konkurenci, tak kuře zahrabalo i bez termínu, ale s významnou poznámkou, že příště už by to ten termín vážně chtělo.
A taky jsem si kupovala O2 SIM kartu. Prodavači byli dva Íránci. Strašně sympatičtí. Strašně upovídaní. Strašně chaotičtí. Takže to celé trvalo strašně dlouho, dlouze jsem si mezitím popovídala s mladou Moldavankou, nakonec jsem tam musela ještě druhý den. To už tam byli Íránci tři. A naštěstí i moje připravená smlouva.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen