Sonntag, 24. Oktober 2010

Jak pražská filda a české dráhy získaly konkurenci v chaotičnosti

18. října tu začala výuka. Tedy měla tu začít výuka. A někomu snad i začala. Ale mně ne. A to jsem se tentokrát do školy opravdu těšila. A tak jsem v pondělí v deset naklusala do školy a začala pátrat po kýžené učebně. Ne, nemají tu pět budov ze 13. století propojených dohromady, mají tu jednu z 50. let, ale vymysleli naprosto dokonalý systém, jak zmást studenty. Mají tu stejně číslované učebny, jen některé označují římskými číslicemi a jiné arabskými číslicemi. Takže já hledala místnost H tři. Když mi srdce zajásalo a já objevila H III, zjistila jsem, že tam se vyučuje analytická algebra či kýho výra. A tak jsem musela hledat dál. Nakonec jsem H 3 objevila. Studentů tam bylo dost, jen učitel poněkud scházel. A když scházel už půl hodiny, zavolal kdosi ze studentstva na sekretariát a tam mu sdělili, že tato přednáška odpadá. No, škoda, že se neuráčili to napsat na internet, nebo alespoň na dveře učebny. Ale tak co, jednou jim to prominu, řekla jsem si.
Co se ale nestalo. Podobným způsobem mi odpadla i přednáška druhá, i třetí, i čtvrtá... Konala se pouze jedna.Takže myslím, že propříště se už nebudu tolik zlobit na naši Růžičkovou, až napíše na web, že hodina odpadá, co nejpozději to půjde a co nejvíce dospodu, aby si toho všimlo co nejméně studentů, hlavně ale, že to tam vůbec napíše.

A jak získaly konkurenci ČD? S Češkou Vendulou jsme se rozhodly, že si uděláme výlet do Mohuče. Je to pěkné město kousek od Frankfurtu, za půl hodiny S-bahnem tam člověk je. Tedy, měl by být. Jenže byla sobota a chvíli po poledni. A hrál se fotbal. A já zjistila, že fotbal Němci prožívají nejen v okolí Dortmundu. Čili vlak úplně nacpaný, vzduch asi takový jako kdybyste jeli v pivním sudu a další a další lidi se pořád valili, protože tato linka jezdí přes stadion. A jak se tak valili, tak vlak rozbili a začala apokalypsa. Všichni museli vystoupit, vlak znemožnil průjezd vlakům následujícím, z amplionu se linulo jedno hlášení za druhým, po dvacátem hlášení už jsem nerozeznávala, jestli pani mluví německy nebo anglicky.
Dojely jsme. Byť Vendula přes Wiesbaden a obě o hodinu později. Ale Mohuč je moc hezká, doporučuju a Frankfurt s Schalke remízoval.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen